| RuneScapen toimivuus. | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Thunder 852 VIP
Viestien lukumäärä : 199 Liittymis päivä : 27.04.2009 Ikä : 28 Paikkakunta : Varrock.
| Aihe: RuneScapen toimivuus. Su 31 Toukokuu - 1:15 | |
| Tähän voi laittaa kysymyksiä siitä, miksi RuneScape ei toimi niin hyvin kun se voisi.
Itse aloitankin tästä:
Miksi RuneScapeni lagittaa HD:lla, vaikka koneeni pyörittää melko kepeästi GTA IV:tä? Onko siis koneessa vai netissä jotain vikaa? | |
|
| |
make_mk_ Graafikko
Viestien lukumäärä : 116 Liittymis päivä : 23.05.2009 Ikä : 31 Paikkakunta : -en kerro
| Aihe: Vs: RuneScapen toimivuus. Su 31 Toukokuu - 1:33 | |
| yleensä missään nettipeleissä ei ole 3d kiihdytintä,mutta kunnon peleissä on. Tästä johtuen ei ole välttämättä väliä kuinka hyvä kone on,nettipelit pätkivät lähes aina. | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: RuneScapen toimivuus. Su 31 Toukokuu - 15:13 | |
| - Thunder 852 kirjoitti:
- Tähän voi laittaa kysymyksiä siitä, miksi RuneScape ei toimi niin hyvin kun se voisi.
Itse aloitankin tästä:
Miksi RuneScapeni lagittaa HD:lla, vaikka koneeni pyörittää melko kepeästi GTA IV:tä? Onko siis koneessa vai netissä jotain vikaa? Mulla on tonnin kone ja GTA IV ei pyöri täys tehoilla -.- |
|
| |
Sir Tihmril Moderaattori
Viestien lukumäärä : 103 Liittymis päivä : 18.05.2009 Paikkakunta : Itänaapuri
| Aihe: Vs: RuneScapen toimivuus. Su 31 Toukokuu - 17:47 | |
| Minulla GTA IV pyörii täysillä mutta runen HD-graffut kaatavat näytönohjaimen. Ideoita? | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: RuneScapen toimivuus. Su 31 Toukokuu - 18:13 | |
| - Sir Tihmril kirjoitti:
- Minulla GTA IV pyörii täysillä mutta runen HD-graffut kaatavat näytönohjaimen. Ideoita?
Mulla RS pyörii hyvin, mutta GTA IV:ssä jos laitan täydet tehot niin peli tökkii tuhatta ja sataa. Oiskohan joku viirus? |
|
| |
Sir Tihmril Moderaattori
| Aihe: Vs: RuneScapen toimivuus. Su 31 Toukokuu - 18:19 | |
| Luultavasti vaan paskanen kone. Osta uusi | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: RuneScapen toimivuus. Su 31 Toukokuu - 18:30 | |
- Luultavasti vaan paskanen kone. Osta uusi
Kröhöm... Kone melkein vuoden vanha, makso tonnin. Tietoja: Prossu: AMD Athlon X2 dual-core cpu 5200. Ram: 4GB 1000gt tilaa kova levyillä Näytönohjain: ATI Radeon HD 3650 Malli: Acer aspire M5021 Markkinoiden paras kuulemma, mitä koti käyttöön saa. |
|
| |
Sir Tihmril Moderaattori
| Aihe: Vs: RuneScapen toimivuus. Su 31 Toukokuu - 18:38 | |
| Hmm... Markkinoiden paras. Niinpä, kannattaisi osina ostaa... Kaverillani on jo ATI Radeon HD 4850 | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: RuneScapen toimivuus. Su 31 Toukokuu - 18:47 | |
- Hmm... Markkinoiden paras. Niinpä, kannattaisi osina ostaa... Kaverillani on jo ATI Radeon HD 4850
Mun koneella pitäs kaikki nykyajan pelit toimia täysillä... Ostin ennen syyslomaa CoD4 ja se pelas täysillä tehoilla jonku 2kk. Sit alko tökkimään etc. |
|
| |
Famous Admin
Viestien lukumäärä : 173 Liittymis päivä : 26.04.2009 Ikä : 31 Paikkakunta : Elimäki
| Aihe: Vs: RuneScapen toimivuus. Su 31 Toukokuu - 19:17 | |
| Luultavasti jotain viiruksia koneella jotka huonontavat/hidastavat konetta | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: RuneScapen toimivuus. Su 31 Toukokuu - 19:19 | |
| - Famous kirjoitti:
- Luultavasti jotain viiruksia koneella jotka huonontavat/hidastavat konetta
Itekkin olen epäillyt virusta/viruksia, mutta ei ole Avira auttanut, levyn eheytys, järjestelmän palautus, SpyBotin käyttö etc. |
|
| |
Thunder 852 VIP
Viestien lukumäärä : 199 Liittymis päivä : 27.04.2009 Ikä : 28 Paikkakunta : Varrock.
| Aihe: Vs: RuneScapen toimivuus. Su 31 Toukokuu - 19:26 | |
| Itselläni GTA IV menee jotenkin tuolla alemmilla grafiikoilla, korkeammilla jo alkaa pahasti tökkimään.. Aluksi myös RuneScape pyöri todella komeasti, mutta ei se nyt enää niin hyvin kuin ennen. Itselläni on Acer Aspire 7730G.. 900e maksoi. Prossu: Intel Core 2 Duo P7350 (katoin noist koneen tarroista ). RAM: 4 GB Näyttis: Nvidia GeForece 9600M GT 512 MB. Koneesta ollaan sen verran huhuttu, että sen pitäisi pyörittää vähän parempigrafiikkaisia pelejä. | |
|
| |
make_mk_ Graafikko
Viestien lukumäärä : 116 Liittymis päivä : 23.05.2009 Ikä : 31 Paikkakunta : -en kerro
| Aihe: Vs: RuneScapen toimivuus. Su 31 Toukokuu - 20:39 | |
| - Thunder 852 kirjoitti:
- Itselläni GTA IV menee jotenkin tuolla alemmilla grafiikoilla, korkeammilla jo alkaa pahasti tökkimään..
Aluksi myös RuneScape pyöri todella komeasti, mutta ei se nyt enää niin hyvin kuin ennen.
Itselläni on Acer Aspire 7730G.. 900e maksoi.
Prossu: Intel Core 2 Duo P7350 (katoin noist koneen tarroista ). RAM: 4 GB Näyttis: Nvidia GeForece 9600M GT 512 MB.
Koneesta ollaan sen verran huhuttu, että sen pitäisi pyörittää vähän parempigrafiikkaisia pelejä. Kannattaa ccleanerilla poistaa kaikki paska. | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| |
| |
make_mk_ Graafikko
| Aihe: Vs: RuneScapen toimivuus. Su 31 Toukokuu - 20:44 | |
| - Kh92 kirjoitti:
- make_mk_ kirjoitti:
- Thunder 852 kirjoitti:
- Itselläni GTA IV menee jotenkin tuolla alemmilla grafiikoilla, korkeammilla jo alkaa pahasti tökkimään..
Aluksi myös RuneScape pyöri todella komeasti, mutta ei se nyt enää niin hyvin kuin ennen.
Itselläni on Acer Aspire 7730G.. 900e maksoi.
Prossu: Intel Core 2 Duo P7350 (katoin noist koneen tarroista ). RAM: 4 GB Näyttis: Nvidia GeForece 9600M GT 512 MB.
Koneesta ollaan sen verran huhuttu, että sen pitäisi pyörittää vähän parempigrafiikkaisia pelejä. Kannattaa ccleanerilla poistaa kaikki paska. Ite äsken puhistin koneen sillä ja vapaata tilaa tuli 1Gb HYVÄ.Ne hidastavat konetta ihan älyttömän paljon,johtuu varmaan siitä että kaikki sivut millä käyt tallentuvat jonnekkin sitten kun menet jollekkin sivulle se käy niitä latailemaan. | |
|
| |
Pure pk570 VIP
Viestien lukumäärä : 151 Liittymis päivä : 03.05.2009
| Aihe: Vs: RuneScapen toimivuus. Su 7 Kesä - 15:35 | |
| Pelaan itse melkein kokoajan fullscreen ja HD:lla. (Joskus vain HD) | |
|
| |
Thunder 852 VIP
| Aihe: Vs: RuneScapen toimivuus. Ke 10 Kesä - 18:13 | |
| Kyllähän se HD:kin hienosti toimii.. mutta kun tulee ihmisten keskuuteen, niin sitten vasta se pätkiminen alkaa.. | |
|
| |
corruptcry1
Viestien lukumäärä : 37 Liittymis päivä : 21.05.2009 Ikä : 51 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: RuneScapen toimivuus. Ke 10 Kesä - 19:13 | |
| Pelaan 1680x1050 näytöllä fullscreen ja HD:lla ja toimii ihan hyvin. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: RuneScapen toimivuus. | |
| |
|
| |
| RuneScapen toimivuus. | |
|