| Hakemus pyynnöt | |
|
+9Suchner Thunder 852 Sir Tihmril April Jereex Pure pk570 Barrage0wn Evo Dragon 13 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Thunder 852 VIP
Viestien lukumäärä : 199 Liittymis päivä : 27.04.2009 Ikä : 28 Paikkakunta : Varrock.
| Aihe: Vs: Hakemus pyynnöt Pe 22 Toukokuu - 1:24 | |
| Tarvitsemmeko 2 uutistoimittajaa vai? | |
|
| |
Sir Tihmril Moderaattori
Viestien lukumäärä : 103 Liittymis päivä : 18.05.2009 Paikkakunta : Itänaapuri
| Aihe: Vs: Hakemus pyynnöt Pe 22 Toukokuu - 2:47 | |
| Alkaako thunder mustasukkaiseksi? Kyllä olis ihan hyvä olla, jos vielä alkaisitte guideja suomentelemaan... | |
|
| |
Thunder 852 VIP
Viestien lukumäärä : 199 Liittymis päivä : 27.04.2009 Ikä : 28 Paikkakunta : Varrock.
| Aihe: Vs: Hakemus pyynnöt Pe 22 Toukokuu - 11:58 | |
| - Sir Tihmril kirjoitti:
- Alkaako thunder mustasukkaiseksi? Kyllä olis ihan hyvä olla, jos vielä alkaisitte guideja suomentelemaan...
Nyt kyllä olet aivan väärässä. Ja minkälaisia Guideja? | |
|
| |
Pure pk570 VIP
Viestien lukumäärä : 151 Liittymis päivä : 03.05.2009
| Aihe: Vs: Hakemus pyynnöt Pe 22 Toukokuu - 19:12 | |
| Olet jo tehnyt yhden guiden, firemaking, hän varmaan tarkoittaa niitä, niinhän? | |
|
| |
Famous Admin
Viestien lukumäärä : 173 Liittymis päivä : 26.04.2009 Ikä : 31 Paikkakunta : Elimäki
| Aihe: Vs: Hakemus pyynnöt Pe 22 Toukokuu - 21:43 | |
| Uutisia tulee aika harvoin joten ei tänne toista uutistoimittajaa tarvita. | |
|
| |
make_mk_ Graafikko
Viestien lukumäärä : 116 Liittymis päivä : 23.05.2009 Ikä : 31 Paikkakunta : -en kerro
| Aihe: graafikosi? La 23 Toukokuu - 19:17 | |
| itse voisin ruveta graafikoksi,peliin olen kyllästynyt mutta kuvien väsäämiseen en ikinä kyllästy... kokemusta?....nooh aloitin pari vuotta sitten,aina välillä olen lopettanut ja parin kuukauden jälkeen jatkanut. esimerkkitöitä? työni *click me*kaikki työt tehty puolen vuoden sisällä paitsi desu ja halo kuten kuvien tasosta huomaa en ole vielä mikään kovin hyvä graafikko(mutta jos selaat alhaalta ylös,näet miten työn laatu paranee)
Viimeinen muokkaaja, make_mk_ pvm Su 24 Toukokuu - 3:17, muokattu 4 kertaa | |
|
| |
Thunder 852 VIP
| Aihe: Vs: Hakemus pyynnöt Su 24 Toukokuu - 0:15 | |
| Graafikoiden paikkoja on varmaa auki?
aww.. sori tuplaposti, tää sekos jotenkin -.-
Voisitteko poistaa tuon aikaisemman viestin? | |
|
| |
Famous Admin
Viestien lukumäärä : 173 Liittymis päivä : 26.04.2009 Ikä : 31 Paikkakunta : Elimäki
| Aihe: Vs: Hakemus pyynnöt Su 24 Toukokuu - 1:52 | |
| Mun puolesta ainakin pääset graafikoksi. | |
|
| |
make_mk_ Graafikko
Viestien lukumäärä : 116 Liittymis päivä : 23.05.2009 Ikä : 31 Paikkakunta : -en kerro
| Aihe: Vs: Hakemus pyynnöt Su 24 Toukokuu - 1:53 | |
| YAY E:näin tähän samaansyssyyn... voin myöskin suomentaa joitain uutisia,englannin taitoa löytyy(5/5)
Viimeinen muokkaaja, make_mk_ pvm Su 24 Toukokuu - 4:32, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
Dragon Graafikko
Viestien lukumäärä : 149 Liittymis päivä : 20.04.2009 Ikä : 29 Paikkakunta : Stonelake
| Aihe: Vs: Hakemus pyynnöt Su 24 Toukokuu - 2:09 | |
| Olen samaa mieltä Famouksen kanssa, tervetuloa uusi graafikko ! | |
|
| |
eNerGi
Viestien lukumäärä : 25 Liittymis päivä : 24.05.2009 Paikkakunta : Lahti
| Aihe: Vs: Hakemus pyynnöt Ti 26 Toukokuu - 3:23 | |
| Ootko joku hiton trolli? Luuletko, että sua päästetään adminiksi, ku meet haukkumaan toista noobiksi, vaikket edes tiedä mitä se tarkoittaa? | |
|
| |
Famous Admin
| Aihe: Vs: Hakemus pyynnöt Ti 26 Toukokuu - 20:01 | |
| - Turvesuon Martti kirjoitti:
- Olen ollut Admini melkeinpä jokapuolella. Smile
Olen aktiivinen, en spämmi.
Toivottavasti pääsen. Varmasti
Voisin mainostella tätä sivua jokapuolella. Smile :000
T. Martti (Tuleva admin). Et pääse. | |
|
| |
kuolema
Viestien lukumäärä : 18 Liittymis päivä : 01.06.2009 Ikä : 31 Paikkakunta : GWD
| Aihe: Vs: Hakemus pyynnöt Ma 1 Kesä - 4:11 | |
| joo en tässä pahemmin halua miksikään mutta moderaattoriksi tässä voisi jossain vaihteessa päästä, kokemusta löytyy reilu 8 vuotta, olen pelannut monilla accounteilla membuna ja freenä, tiedän noin 80% runesta, koska questeja en niinkään paljoa ole tehnyt. ikää on 16 eli asiattomia tekstejä ei varmaan tule ilmaantumaan. asiaan voisi palata kun olen foorumiin tutustunut. | |
|
| |
Sir Tihmril Moderaattori
| Aihe: Vs: Hakemus pyynnöt Ma 1 Kesä - 4:45 | |
| Modeja kuulemma otetaan lisää kun jäseniä on 70 ja nuokin modepaikat ovat jo täynnä. Though adminit päättävät | |
|
| |
Thunder 852 VIP
| Aihe: Vs: Hakemus pyynnöt Ma 1 Kesä - 19:00 | |
| - kuolema kirjoitti:
- joo en tässä pahemmin halua miksikään mutta moderaattoriksi tässä voisi jossain vaihteessa päästä, kokemusta löytyy reilu 8 vuotta, olen pelannut monilla accounteilla membuna ja freenä, tiedän noin 80% runesta, koska questeja en niinkään paljoa ole tehnyt. ikää on 16 eli asiattomia tekstejä ei varmaan tule ilmaantumaan. asiaan voisi palata kun olen foorumiin tutustunut.
Hyvältä kuulostaa, mutta kannattaisiko panostaa enemmän tuohon tekstin ulkoasuun, eli laittamalla isot alkukirjaimet pisteen jälkeen. | |
|
| |
kuolema
| Aihe: Vs: Hakemus pyynnöt Ke 3 Kesä - 3:26 | |
| Joo, Thunder Voishan niinkin tehdä, Mutta ei vaan tahdo aina jaksaa tiedät kai? LAISKA KUN OLEN! Joo ja pelaan muuten runee nimellä Kuolema_1 | |
|
| |
Pure pk570 VIP
Viestien lukumäärä : 151 Liittymis päivä : 03.05.2009
| Aihe: Vs: Hakemus pyynnöt Pe 5 Kesä - 1:48 | |
| Sori nyt tämä ylimääräinen postaus, mutta pilkun jälkeen ei laitetta isoa alkukirjainta. Ainoastaan pisteen, huutomerkin tai kysymysmerkin jälkeen | |
|
| |
kuolema
| Aihe: Hakemus Su 7 Kesä - 17:03 | |
| | |
|
| |
Sir Tihmril Moderaattori
| Aihe: Vs: Hakemus pyynnöt Su 7 Kesä - 17:58 | |
| Chicken -tittelillä ei ole mitään väliä (ainakaan minun mielestä), se ilmottaa vaan aktiivisuutesi. Chicken kuitenkin muuttuu viestimäärän mukaan. Kirjoittele ahkerasti asiallisia vietejä niin viestilaskurisi nousee ja saat uusia titteleitä eikä modet joudu poistamaan viestejäsi | |
|
| |
kuolema
| Aihe: vs Su 7 Kesä - 18:07 | |
| | |
|
| |
Famous Admin
| Aihe: Vs: Hakemus pyynnöt Ti 4 Elo - 0:38 | |
| Uudella uutistoimittajalle näyttäisi olevan tarvetta. | |
|
| |
Suchner
Viestien lukumäärä : 26 Liittymis päivä : 21.05.2009 Paikkakunta : Asgarnian kunigaskunta
| Aihe: Vs: Hakemus pyynnöt Ti 4 Elo - 17:55 | |
| - Famous kirjoitti:
- Uudella uutistoimittajalle näyttäisi olevan tarvetta.
Minä voisin olla uutistoimittaja. Osaan homman hyvin. Kokemus: Olen suomentanut monellekkin Runescape foorumille uusista RS-uutisista. Pidän hommasta, koska voin auttaa monia ihmisiä, jotka eivät kovin osaa englantia. Halu auttaa. Muuta: Olen halukas tekemään uusia guideja niille, jotka niitä eniten tarvitsevat. Ja kun noita uutisia tulee niin harvoin, niin yleensä teen guideja. -Suchner | |
|
| |
Famous Admin
| Aihe: Vs: Hakemus pyynnöt Ti 4 Elo - 19:03 | |
| Pääset koeajalle katotaan miten homma sujuu. | |
|
| |
Evo Moderaattori
Viestien lukumäärä : 39 Liittymis päivä : 25.04.2009
| Aihe: Vs: Hakemus pyynnöt Pe 9 Loka - 15:25 | |
| Voisin hakea uudestaan moderaattoriksi, kokemuksia on monella foorumilla ja taitoakin on. Tai jos ei muuta, niin väliaikaiseksi . | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Hakemus pyynnöt | |
| |
|
| |
| Hakemus pyynnöt | |
|