| Pahin mokasi Runescapessa? | |
|
+5Thunder 852 Dragon Sir Tihmril Suchner corruptcry1 9 posters |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
corruptcry1
Viestien lukumäärä : 37 Liittymis päivä : 21.05.2009 Ikä : 51 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Pahin mokasi Runescapessa? To 21 Toukokuu - 23:50 | |
| Tänne voitte kirjoittaa hauskimmista jaa pahimmista mokistanne. | |
|
| |
Suchner
Viestien lukumäärä : 26 Liittymis päivä : 21.05.2009 Paikkakunta : Asgarnian kunigaskunta
| Aihe: Vs: Pahin mokasi Runescapessa? To 21 Toukokuu - 23:54 | |
| Kun olin member, menetin kamani tapellessani Warrior's Guildin Cyclooppeja vastaan.
Vastaavia kamoja olivat:
-Dragon Boots -Helm of Neitiznot -Level 3 Clue!!!!! | |
|
| |
Sir Tihmril Moderaattori
Viestien lukumäärä : 103 Liittymis päivä : 18.05.2009 Paikkakunta : Itänaapuri
| Aihe: Vs: Pahin mokasi Runescapessa? Pe 22 Toukokuu - 3:04 | |
| Tänään pvp worldissa menetin r (t) fullit kun lueskelin näitä foorumeita samaan aikaan Se on pahin moka vähään aikaan | |
|
| |
Dragon Graafikko
Viestien lukumäärä : 149 Liittymis päivä : 20.04.2009 Ikä : 29 Paikkakunta : Stonelake
| Aihe: Vs: Pahin mokasi Runescapessa? Pe 22 Toukokuu - 3:07 | |
| Aikoja sitten joku huijas mua menemään sen taloon ja pelaa sitä vastaan nyrkkeilyäköhän se oli... sit lähettiin ku mulla oli 2hp ja se antomulle myrkyllisen ruuan (en tiennyt sillon että mikä se oli) ja menin tietenkin syömään sen, delasin ja menetin paljon kamaa... | |
|
| |
Thunder 852 VIP
Viestien lukumäärä : 199 Liittymis päivä : 27.04.2009 Ikä : 28 Paikkakunta : Varrock.
| Aihe: Vs: Pahin mokasi Runescapessa? Pe 22 Toukokuu - 12:01 | |
| - Dragon kirjoitti:
- Aikoja sitten joku huijas mua menemään sen taloon ja pelaa sitä vastaan nyrkkeilyäköhän se oli... sit lähettiin ku mulla oli 2hp ja se antomulle myrkyllisen ruuan (en tiennyt sillon että mikä se oli) ja menin tietenkin syömään sen, delasin ja menetin paljon kamaa...
Oliko se sitä aikaa, kun HP ei restoiroitunut, kun lähti talosta ulos? Omaa mokaani en nyt tähän hätään muista. | |
|
| |
Dragon Graafikko
Viestien lukumäärä : 149 Liittymis päivä : 20.04.2009 Ikä : 29 Paikkakunta : Stonelake
| Aihe: Vs: Pahin mokasi Runescapessa? Pe 22 Toukokuu - 18:13 | |
| - Thunder 852 kirjoitti:
- Dragon kirjoitti:
- Aikoja sitten joku huijas mua menemään sen taloon ja pelaa sitä vastaan nyrkkeilyäköhän se oli... sit lähettiin ku mulla oli 2hp ja se antomulle myrkyllisen ruuan (en tiennyt sillon että mikä se oli) ja menin tietenkin syömään sen, delasin ja menetin paljon kamaa...
Oliko se sitä aikaa, kun HP ei restoiroitunut, kun lähti talosta ulos? jep... | |
|
| |
Pure pk570 VIP
Viestien lukumäärä : 151 Liittymis päivä : 03.05.2009
| Aihe: Vs: Pahin mokasi Runescapessa? Pe 22 Toukokuu - 19:17 | |
| Eiköhän se useimmiten ole se paha moka, että kehittää purelle defenceä vahingossa? :O Itselläni kävi niin, kun vaihtoin weapon ja käytin dragon daggerin special attackkia | |
|
| |
Jusba
Viestien lukumäärä : 8 Liittymis päivä : 22.05.2009
| Aihe: Vs: Pahin mokasi Runescapessa? Pe 22 Toukokuu - 20:55 | |
| Itse menin joskus vuosia sitten siihen lankaan, että se kuka antaa eniten rahaa/kamaa "lainaksi" hetkeksi saa esim. mil rahaa. Menetin siinä joku 100k | |
|
| |
Famous Admin
Viestien lukumäärä : 173 Liittymis päivä : 26.04.2009 Ikä : 31 Paikkakunta : Elimäki
| Aihe: Vs: Pahin mokasi Runescapessa? Ma 25 Toukokuu - 21:31 | |
| Voidit kusi clostiin ja olin tietysti skulled ja sama kävi torsolle | |
|
| |
Nikkari
Viestien lukumäärä : 31 Liittymis päivä : 12.05.2009
| Aihe: Vs: Pahin mokasi Runescapessa? To 25 Kesä - 14:04 | |
| Kuolin giant spidereil,menetin d legs, tok ketin ja muuta krääsää.. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Pahin mokasi Runescapessa? | |